Sidor

söndag 12 februari 2012

Läs inte den första delen om ni är äckelmagade.

Skulle vilja ut på isen och skidra, men det kan jag glömma då foglossningen knappt är hanterbar längre. I torsdags så städade jag lite hemma och sen på kvällen bar jag och Danne ner våran nya TV till källaren, vilket resulterade i att jag knappt kunde röra mig i fredags. Då han kom hem från jobbet så hade jag så ont att jag var alldeles kallsvettig och blek så jag bestämde mig för att lägga mig i badet för att avlasta lite och helt utan förvarning hugger det till så mycket att jag kräks av smärtan. Förstår ni hur jävla äckligt det är att kräkas på sig själv i tokhett vatten? Hahaha, sjukt äckligt!

Igår låg jag mest hela dagen, men idag har det varit mycket bättre. Har suttit ute en stund och njutit av vädret medan barnen har skottat snö, åkt bob och druckit varm choklad. Tidigvårväder är mitt absoluta favoritväder och jag blir lika salig varje år det gör sig påmint.

Milo surrar mycket om att han längtar tills de blir varmt och ljust ute för då fyller han "furrra" år och då ska han få en "fokladtårta" med jordgubbar och så önskar han sig en jättesnabb bil och en Super Mario-båt. Konstigt nog så önskar sig Ruben (enligt Milo) precis samma saker då han fyller två år i mars.

Avslutningsvis så vill jag bara poängtera vikten av att be människor dra åt helvete ibland. Vissa förtjänar inte mer än så.

3 kommentarer:

Jennie och Norah sa...

Haha, förlåt om jag skrattade, men din meningsuppbyggnad lät skojsig =) Fy tusan för att kräkas, var det en spark?värk?eller bara ett hugg? FÅr mig osökt att komma ihåg när jag såg någonting flyta bredvid Norah i badkaret, ungefär samma size som henne själv. Det var alltså en megabajskorv utav dess like. Och att försöka få upp den..Jisses så traumatiserad jag blev!

Yepp, idag var jag SÅ nära att uttala den meningen ;)

Jennie och Norah sa...

Hahaha! Tack för att du lockade fram ett skratt! =)
Jag var lite otydlig, och vill väldigt gärna förtydliga mig; Det var Norahs! ;)

Malla sa...

Ja, ibland måste man be någon dra åt helvete.