Sidor

tisdag 5 oktober 2010

Letar efter nya tapeter till barnens lekrum och det känns väl i ärlighetens namn inte sådär jättespännande att lägga ner en smärre förmögenhet på det då man inte vet när de eller deras kompisar får för sig att måla på dem, riva ner dem eller what not. Jag har snöat in på den här fantastiska skönheten från Ferm Living. We like? För om we like så måste jag nog köpa den trots att det skulle innebär nudlar till middag resten av månaden.






Bilder stulna från Ferm Living.

4 kommentarer:

Ewe sa...

ett tips är att måla väggarna och göra egna personliga schabloner, tex Milos & Rubens händer/fötter? rita egna figurer osv..
För en målad vägg kan du måla om och om och om och om igen, utan att det ska kosta skjortan eller vara för anvancerat. :)

Kram på er!!

Nadia sa...

Och jag blir väldigt provocerad av folk som inte kan respektera att alla faktiskt är olika! Varför ska det vara bara ett "läger" som ska få respekt? Verkar odemokratiskt!

Och sen så, tack för tipset men jag Har provat det. Man behöver ju inte kväva bäbisen utan lyfta upp henne framför tissen och dra upp filten lite. Skitenkelt.

Emmeli sa...

Ja just ja.Filten får jag ju inte glömma!:)
Om folk stör sig på det så kan dessa folk bara gå iväg.För jag flyttar mig verkligen inte när mitt barn är hungrig!
Jag skulle nog kunna visa tissarna för hela världen bara för att provocera folk som tycker illa om amning på allmän plats.:)

Ja,min äldsta pojk är född Augusti -08.Och min yngsta pojk är född Juli-10.
Så dom borde ju vara i nästan samma ålder.:)

På tal om renovering av lekrum.Vi är också där.Jag har hittat så sjukt snygga tapeter till pojkarnas lekrum.Men som sagt.Är det värt att lägga ut dom pengarna och sedan ska det målas eller rivas sönder dom?
Men dom var så snygga att jag nog fan tar chansen och köper dom.:)

Anonym sa...

Måla väggarna och köp väggklistermärken då kan man byta då man blir less och billigt.Det gjorde jag i hermans rum han har pirater nu.
Kram Helena fd arbetskollega