Sidor

fredag 11 mars 2011

Inatt så hade vi strömavbrott under några timmar. Det har inte varit speciellt uppskattat av en viss unge i huset som fortfarande äter välling nattetid.

Istället erbjöd vi honom mosad banan. Egentligen så finns det ju ingenting roligt med att ett barn äter mosad banan, men då han fick den serverad i våran säng i ett kolsvart rum kl 03.00 medan jag var jättetrött och han var halvgrumpy...Jag vet inte, det brast för mig helt enkelt. Och jag skrattar än då jag tänker på det! :)

3 kommentarer:

Malla sa...

Mmm men jag märkte att Nellie satt snett i bärryggan så nu har jag väldigt ont i ryggen idag. Måste justera. Sen satt ryggan för långt ner på mig. Måste justera. Fast känns som en bra grej att ha även om den inte används ofta. Men vi gillar ju att dra iväg på hajk så jag tror den blir perfekt till några såna turer i sommar :)

Jenny sa...

Alltså, jag vet inte vad som hände men nu när jag skulle in här o svara på din kommentar, så hamnade jag på nån utländsk sida m olika byggnader. HAHA. Tack så mycket, det är en gammel gammel klänning som jag köpt på Gina, som numera är sönderklippt o får agera kjol:-)

Emmeli sa...

Det är därför det är viktigt som förälder att välja vad man ska köpa.Det är ju trots allt vi som formar våra barn.
Jag väljer ju vad ja vill och inte vill köpa till mina barn.:)

Och klart dom ska lära sig pengarnas värde och inte få allt dom pekar på.
Lucas har ett eget sparkonto.Men jag tycker inte det är rätt att ta pengar därifrån nu när han är så liten och köpa tex en 4-hjuling.För det är ju inget han tjatat om.:)