Sidor

tisdag 10 maj 2011

Idag har jag varit på möte med en väldigt sympatisk studievägledare och jag kommer att börja läsa religion på Komvux den sista maj. Jag har redan hunnit beställa studielitteraturen!
Detta kommer jag dock att göra vid sidan om jobbet, vilket innebär att jag kommer att vara hemma med barnen hela dagen för att sedan jobba 17-21 och utöver det hinna med heltidsstudier.

Från och med den 4 juli kommer jag däremot bara att plugga. Först tänkte jag att jag skulle söka ett jobb vid sidan om, men jag vill inte det. Jag har aldrig gjort en sak i taget. Ända sedan jag började gymnasiet så har jag jobbat vid sidan av, vare sig jag har pluggat eller varit föräldraledig och nu vill jag inte det längre.
Nu ska jag plugga heltid och sen får det vara nog. Resten av tiden ska jag spendera med min familj, mig själv och mina vänner.

Som jag längtar!

2 kommentarer:

Sandra och Lovis sa...

våfflorna blev helt ok, inte som vanliga frasvåfflor dock, men de dög att smeta en massa grädde och sylt på iaf! :)

EvilElin sa...

Så himla kul! Och det är absolut ett bra val att "bara" plugga. Känner man senare att det finns tid och ork till ett extrajobb är det ju bara att börja söka! Glöm inte StudentConsulting i sådana fall ;)