Sidor

onsdag 25 maj 2011

Jag har varit väldigt strikt med LCHF:andet den senaste tiden och det har verkligen gått jättebra! Det har visat resultat på vikten och jag har inte varit sötsugen på väldigt länge, men nu....Gosh, I could kill för pecannötscheesecake från Röda Lyktan!

Det är seriöst det godaste jag någonsin har smakat i fikaväg.

Som jag ser det så har 3 alternativ och det är föjande:

1. Sluta ut mina studieplaner och söka jobb där så att jag får personalrabatt/kan komma åt receptet.
2. Hänga på låset till Småstaden imorgon för att köpa en bit.
3. Lägga mig och titta på Charlie & the Chocolate Factory och bli sugen på choklad istället.

Vad tycker ni låter bäst?

1 kommentar:

Sandra och Lovis sa...

Oj.. då har jag två missbildade barn! Får hoppas att de begåvats med ett bra intellekt istället då! =)

Åk på Lyktan imorn och säg att du är dödsallergisk mot en massa saker så du måste veta exakt vad kakan innehåller åsså gör du en egen lchf-inspirerad paj! =)