Sidor

tisdag 25 januari 2011

Long time no see, men det har varit lite pyssel att få timmarna att gå ihop den senaste tiden. Kan bara tacka gudarna över att vi har det sociala nätverket som vi har, annars hade jag inte kunnat medverka på de senaste veckornas utbildning och därmed inte kunnat börja om att jobba igen förrän Danne ska gå på föräldraledighet.
Vi är lyckligt lottade och försöker alltid se till att saker löser sig, vilket det oftast gör dessutom.

Idag var jag med pojkarna på Öppna Förskolan och Milo ville givetvis inte hem. Han skulle stanna med alla barnen. Det märks att han behöver få träffa någorlunda jämnåriga på ett helt annat sätt än tidigare och eftersom att vi inte har honom på dagis är Öppna Förskolan ett jättebra alternativ.

Ruben tycker förövrigt också att det är jätteroligt att vara där. Det finns massor av barn att titta på och dessutom finns det en sån där...gungsäck (?) från IKEA där och den tycker han är hur rolig som helst! Jag tror bestämt att hans 1-årspresent är given!

3 kommentarer:

Sandra och Lovis sa...

Jag slutar snart skolan, och då följer vi jättegärna med på öf de dagar vi är lediga =)

Catti sa...

Åh vilken fin! Den där har jag faktiskt inte sett på IKEA. Måste nog göra mig en liten sväng dit och spana snart. Senaste gångerna har vi bara varit in och tagit det vi skulle ha i plocklagret och inte botaniserat i utställningarna eftersom Alexanders tålamodsfönster är lite för kort för det...

Emmeli sa...

En sån där kanske man borde köpa?:)

Ja,jag är jättenöjd över resultatet och förhoppningsvis kommer det bara att bli bättre då allt är klart!

Hoppas vi hinner träffas någongång innan vi går i pension och barnen flyttat ut!:)