Sidor

måndag 31 januari 2011

Sprang in på Lindex innan jobbet för att köpa nya mockasiner till Milo. Han halkar halvt ihjäl sig på Öppna Förskolans o så välbonade golv varje gång vi är där. Jag köpte de minst fula de hade, vilket var ett par swettisgrå med marinblå sula och färgglada stjärnor på. Not so nice, men förhoppningsvis fyller de sin funktion.

Jag måste bara informera er om att jag är så vansinnigt trött den senaste tiden. Jag vill bara sova. Jag antar att det tar ut sin rätt att ha två småbarn varav den enda fortfarande äter 2 ggr/natt, Danne jobbar 100%, jag jobbar 50% (men det har blivit mer sen jag startade för några veckor sen) och barnen går på dagis 0%. Dessutom så är jag sämst på att gå och lägga mig på kvällarna.

I vår, när Ruben har hunnit bli lite större, ska jag åka till Stockholm över en helg. Jag ska ladda batterierna och bara mysa runt. Som jag längtar!

1 kommentar:

Catti sa...

Du är hjärtligt välkommen att komma och bo hos oss. Det hoppas jag att du vet!