Sidor

lördag 15 januari 2011

Sedan Willys slog upp portarna här i Piteå så har jag varit där tre gånger. Jag har aldrig köpt någon av Willys egna produkter (eftersom att de inte har haft något alternativ till de produkter jag handlat) och inte heller Eldorados (eftersom att allting jag har smakat därifrån har smakat kadaver). Inte speciellt upphetsande med andra ord.

Okej, strunt samma, det var inte det jag skulle skriva om. Det jag skulle skriva om, och som nu får mig att totalvägra denna affär i all evig framtid, är att det alltid har har varit slut naturell Crème Fraîche (både "vanlig" och light, av alla märken) alla tre gånger jag har varit där.
Dessutom så har det varit slut vispgrädde två av de tre gångerna.

Det stör mig och det gör att jag inte tänker ge Willys någon ny chans. (Såvida de inte ger mig massa gratismat eller att jag ångrar mig.)

Inga kommentarer: