Sidor

onsdag 7 december 2011

Long time, no see

Jag har varit upptagen med annat och med annat så syftar jag på att lyssna på våran galna kaffebryggare och slå sönder mina händer och knän. Jag har uppenbarligen stora problem med att hantera halka.
Jag har inte på något sätt dålig balans utan det har snarare att göra med att jag alltid går ganska fort och tydligen inte har speciellt många aktiva hjärnceller som påminner mig om vad is och ovanpåliggande pudersnö kan resultera i.

Annars så spenderar jag dagarna med att läsa språkhistoria, vilket är mucho roligt och ännu mer intressant. Det kanske vore ett alternativ för framtida studier? One never know.

Förövrigt så har jag börjat äta Levaxin mot min dåliga ämnesomsättning så nu förväntar jag mig stordåd i form av oändlig energi! Sen att själva inställningen av medicinen brukar vara ett smärre helvete väljer jag att bortse ifrån...

1 kommentar:

Erika sa...

Det är lugnt, tog bara sisådär 5 år för mig att ställa in medicinen ;)