Sidor

torsdag 1 december 2011

Kaffebryggaren gone mad

Lyssnar på kaffebryggaren som eventuellt måste bytas ut då den låter värrre än en skördetröska, men det kändes som en tråkig utgift såhär innan jul. Eller ja, det känns som en tråkig utgift överhuvudtaget. Helst av allt skulle jag vilja ha en espressomaskin (en riktig en, inte någon 2000-kronorshistoria), men en sådan kostnad kan jag inte riktigt rättfärdiga då det enbart är jag som skulle använda den.

Istället så skulle gärna ha en Moccamaster och det tror jag faktiskt att jag ska köpa nästa gång.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har en moccamaster här hemma, kan dock inte säga mycket mer om den än att den är snabb och ingen klagar på kaffet. Hur det smakar har jag ingen aningom eftersom jag aldrig själv använder den :D

//Susanne

Magdalena sa...

Och schnyyg vad den :)

life.love.baking sa...

ibland önskar jag att jag va kaffedrickare. ser ju så gott ut när alla sitter där och sörplar (dock jävligt irriterande ljud) i sig sitt kaffe! men ändå, te är inte fy skam de heller :)

Allt bra i lådan?