Sidor

lördag 17 december 2011

v 25+0

Igår var jag på MVC för en rutinkontroll, vilket gick bra. SF-måttet låg på 24 cm, vilket var precis på mittkurvan. Urinprovet visade lite protein, vilket varenda urinprov som jag har lämnat sedan jag blev gravid med Milo har visat så det gör mig inte det minsta orolig. Blodtrycket låg lite högre än det brukar göra, men det är bara bra med tanke på att jag är lågtryckare och det är lite "jobbigt" eftersom att det gör att jag kan få svimmingskänslor om jag reser mig fort o.s.v.

Danne har tagit med barnen på kalas idag och jag försöker plugga bort lite så att jag kan ta det lugnt under mellandagarna. Imorgon ska vi fira min ena brorsdotter som fyller ett år på torsdag, men i övrigt blir det en lugn helg med hemmafix. Skönt!

1 kommentar:

EvilElin sa...

Jag misstänkte att det skulle kunna vara nåt sånt som påverkade smaken. Är dock irriterande om det är så, för då kan man ju aldrig kontrollera om det är en bra lammstek när man köper den om man inte slaktat lammet själv!