Sidor

måndag 14 februari 2011

Idag har varit en dålig dag. Klockan är kvart i åtta på kvällen och jag har knappt vaknat till liv än. Imorse höll jag inte på att ta mig upp av den enkla anledningen att jag var så vansinnigt trött.

Pojkarna har "bråkat" med varandra i princip hela dagen.
Ruben har tagit Milos grejer - Milo har blivit arg - Ruben har bitit Milo - Milo har blivit arg - Milo vill leka ifred (men med öppen dörr) - Ruben har krypit in och förstört - Milo har blivit arg...

Egentligen är det ganska gulligt, men inte idag. Idag var det bara tröttsamt.

Som grädde på moset så har jag fått en ask med geléhjärtan från jobbet. Tack för den! F.r.o.m. idag gäller ju nya tag gällande kosten som har varit katastrofal sedan magsjukan. Någon som vill ha den?

1 kommentar:

Erika sa...

Jamen, då ska jag se om det inte blir bättre om jag kryddar på lite mer :)