Sidor

onsdag 9 februari 2011

Ska snart bege mig till jobbet igen och jag är i ärlighetens namn inte jättetaggad. Det känns som att förra veckan inte innebar någon ledighet alls, men det beror givetvis på magsjukan och att den till största del inföll under min ledighet. Tur i oturen eller otur i turen?

Jag och grabbarna gick till biblioteket nu på förmiddagen. Det var jättehärligt väder och solen värmde precis som igår. Milo somnade i vagnen påvägen dit och sen ville han inte vakna när vi väl var där. Jag lånade en bok med Pippi och en bok med Emil, vilket jag tror och hoppas kommer att falla herrn i smaken.

I övrigt har vi knappt gjort någonting idag, men det känns inte som att det gör så mycket att man har någon tråkdag ibland då och då. Får ta nya tag imorgon och då täntkte jag att vi skulle åka till Nimbys värld. Om någon är sugen på att följa med så hojta till!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skulle gärna följt med om det inte vara för att Elina är sjuk...igen...