Sidor

tisdag 5 april 2011

Idag har jag sett ut som Sporty Spice och haft värsta motionspassen med min nya träningsoutfit. Det känns inte som "jag" att ha en träningsoutfit, men en sak är säkert och det är att mina nya byxor är de skönaste byxorna jag har ägt i hela mitt liv!

Vi har även varit på banken och skrivit om en del av vårat lån. Om man ändå kunde sia vad som kommer att hända med räntorna i framtiden...
Förövrigt så har vi kommit ett steg närmare ett liv utan lån då vi ska börja ammortera lite mer varje månad! ;)

Idag har jag dessutom plockat fram mina finaste Chuck Taylors som jag köpte då jag bodde i Belgien. Det känns tråkigt att de har hunnit bli lite smutsiga och nötta, men samtidigt så får man väl kanske räkna med då det kommer till ett par välanvända tygskor från 2006...ish.

2 kommentarer:

Magdalena sa...

Ooh!, vilka snygga skor. Men det är ju när skorna är som mest skitiga och nötta som dom är som skönast.

Magdalena sa...

Haha, man vill ju verkligen att vita skor ska fortsätta vara vita, men det håller ju i ungefär 5min.

Ja visst var tapeterna sjukt snygga. Jag älskade dom, men då är ju jag också en star wars nörd. Men ar du verkligen att du inte sett filmerna?. Jag har säkert sett dom alla 10 gånger om. Det bästa jag vet och du har verkligen missat nåt :)