Sidor

fredag 15 april 2011

=!!"¤&&% -

DET ÄR ETT HUS TILL SALU PÅ TRUNDÖN OCH DET GÖR SÅ ONT I MITT HJÄRTA ATT DET INTE KOMMER ATT BLI MITT!!

JA, JAG SKRIKER OCH DET TÄNKER JAG INTE SLUTA MED EFTERSOM ATT JAG TYCKER ATT DET ÄR VIKTIGT ATT NI ALLA INSER ALLVARET I DET HELA OCH VILKEN STOR SORG DET INNEBÄR FÖR MIG!!!

(En av anledningarna till att jag ska studera och skaffa mig ett bättre betalt jobb är att jag ska ha råd att flytta dit. Kanske bygga nytt. En bit himmelrike på jorden, mina vänner.)

2 kommentarer:

Magdalena sa...

Jag har faktiskt aldrig varit på Trundön, men jag bara hört bra om det :)

Magdalena sa...

Jag pluggar till lärare i svenska, på distans. Men är dock i valet och kvalet om jag verkligen valt rätt. Det är ju på distans och inte direkt så socialt som att gå i en "vanlig" skola utan man sitter mest hemma vid datorn och pluggar tyvärr.