Sidor

måndag 4 april 2011

Efter en natt med bara två timmars sömn så kan jag konstatera att mina dagar som nattsuddare är förbi sedan länge. Jag har varit halvdöd sedan 14-tiden!

Någonting som däremot piggade upp ordentligt var ett besök av våra fina vänner Erik och Linnea som fick en liten flicka för fem dagar sedan. Hon var så liten och alldeles bedårande! Min livmoder gjorde frivolter och jag ville inte lämna tillbaka henne.

Vi hade även besök av Susanne, Elina och hundarna. Det var självklart också jättetrevligt, men de kan inte mäta sig med en nyfödd karamell! ;)

Ikväll jobbar jag i vanlig ordning till 21 och hur gärna jag än vill hem och sova så blir det först en promenad med Susanne. Jag måste ju inviga mina nya skor och inte förtränga det faktum att ursäkter inte är speciellt gynnande vare sig för hälsan eller formen.

Angående skorna så köpte jag först ett par Reebok Easytone, men efter att ha provat dem lite mer noggrant hemma insåg jag att de inte passade min fot speciellt bra. Jag fick ont i hälen och för den summa pengar som de faktiskt kostar tänker jag inte få ont någonstans. Istället blev det ett par Adidas som verkar vara en dröm i skoform. Jag hoppas och tror att de är en bra investering!

Inga kommentarer: