Sidor

torsdag 28 april 2011

Fred och kärlek är min melodi, men jag tycker att det finns saker som inte förtjänar förlåtelse eller en andra chans. Det finns tillfällen då människor gör andra så illa att man inte kan riskera att det händer igen.

Jag tror inte på dödsstraff i den bemärkelsen att staten ska avgöra vem som ska leva och vem som ska dö, men en sak är säkert och det är att om någon äcklig jävel skulle röra mina barn så skulle jag inte tveka en sekund på att ta livet av honom/henne.

Fruktansvärda sjuka värld där de hemskaste av saker kan hända...Och det blir så påtagligt då det är så nära inpå en.

Mina tankar går ut till alla drabbade och utsatta.

2 kommentarer:

Emmeli sa...

Det upplevde jag faktiskt också med våran.
Lucas får nästan sitta med huvudet böjd..
Och mina pojkar SKA ha hjälm när dom åker i den..
Jag kan inte fårstå hur folk vågar utan..
Och barn som åker skoter utan hjälm..Det är skandal!

EvilElin sa...

Ja visst är sånt fruktansvärt, man blir så förbannad!!! Hemska människa!!!