Sidor

onsdag 6 april 2011

Under en period, och i synnerhet idag, har jag varit loj. Jag har varit jättetrött och omotiverad, ful, tråkig och en dålig mamma utan tålamod.
Imorgon ska jag dock vara mitt pigga, motiverade, snygga och rolig jag igen som är världens bästa mamma med massor av tålamod.

Vi har förövrigt haft besök av Johovas Vittnen inte mindre än två gånger inom loppet av några timmar idag. "Jag tänkte att Ni kanske hade ändrat Er angående att ta emot broschyren...?"
Nej tack, mr Smarty Pants. Tror de på fullaste allvar att det är mödan värt att komma tillbaka till någon som har uppvisat ett totalt ointresse för deras galenskaper?

7 kommentarer:

Sandra och Lovis sa...

Jamenjustja, man kan ju önska sig i förlossningspresent, tydligen är det ju himla inne med sånt! =)

Alltså, jag förstår mig inte ritkigt på Jehovas, är de verkligen seriösa? Tror de verkligen på vad de själva säger? kUSLIGT!

Malla sa...

min syster har komponerat en liten dörrskylt som skulle ha varit användbar för dig idag: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=131436389761&set=o.94367138680&theater

Jennie och Norah sa...

Gulle dä vad snällt sagt!Jag är faktiskt rättså cool och grym på att jobba,så jag hoppas att dom kommer att bli nöjda med mig =)

Jag är också i en fulperiod.Vad jag än gör,hur jag än sminkar mig och vilka kläder jag än tar på mig så står det "ful" i pannan.Men snart är det sommar och med det så känner man sig automatiskt snyggare.Kan man hoppas iaf :P

Sandra och Lovis sa...

Å vad innebär dessa drastiska åtgärder? Ge mnig tips på vad jag ska göra för att sluta frossa!!!

EvilElin sa...

Ja usch, Jehovas vittnen är så jobbiga när de försöker pracka på andra sin tro. Sist dom kom till mig sa jag att min morfar var sjuk och behövde blodtransfusion... då gick dom...

Jennie och Norah sa...

Me too!Och tapeterna på den bilden! =)

Uppdatera nu bloggskrället ditt,jag vill ju ha rolig läsning! :p

Sandra och Lovis sa...

Men så snällt! Jag blir alldeles smickrad! ;)
Ska ni på familjens hus idag? Vi ska dit kring 10 iaf!