Sidor

måndag 27 juni 2011

I fredags, alltså självaste midsommarafton, spenderade jag hela dagen med en uppsats om skulle in senast 00.00 (natten mot lördag).
Jag satt med den under 12 timmar och då jag kände mig klar skulle jag bara spara ner den och skicka in den. Eftersom att jag hade ganska många worddokument, som jag inte skulle spara, uppe samtidigt så klickade jag ner och "Don´t save" på dokument efter dokument och rätt som det var så var min uppsats borta!
Go, went, gone. Bye bye. Adios. Helt ärligt så grät jag. Det kändes som att hela världen gick under. Det gjorde den självklart inte, jag fick helt sonika sätta mig och skriva om den, men det var fruktansvärt och den blev inte speciellt bra, men det blev något.

Det kan tyckas vara jävligt korkat att inte spara sina dokument, och det är det också, men en gröthjärna som inte vilar så ofta kan tydligen vara jävligt korkad också.

Inga kommentarer: