Sidor

måndag 20 juni 2011

Inatt blev det två timmars sömn, vilket såklart är på tok för lite. Det har resulterat i att jag nu är helt vansinnigt trött och skulle göra mycket för att vara ledig från jobbet och slippa plugga ikväll, men what to do? Det är bara att överkonsumera kaffe och se glad ut (och gnälla lite här i bloggen).

Lördagen spenderade vi i Klubbfors hos Nicko och Anna där vi åt gott, drack gott och mådde gott i största allmänhet. Dessutom så har de världens sötaste lilla kyckling som jag blev jättekär i! Den var då tre dagar gammal och jag var sååå sugen på att ta hem den. Så fort vi har flyttat ifrån stan så ska vi ha höns och så är det med den saken.

Igår var hemma hela dagen och var rätt slöa. Milo bestämde att vi skulle äta middag "Ank Ahlen" (Thai Garden) och så blev det. Däremot så tycker jag att maten har blivit mycket sämre där än den varit tidigare och det i kombination med att det har blivit dyrare gjorde mig lite anti. Den här stan behöver fler restauranger!

Idag har jag inte gjort många knop heller. Jag har skurat upp badrummet medan barnen lekte och sen har vi handlat och gjort en kycklingfärslimpa med parmesanost. Ruben stjälpte mer än han hjälpte, men det gör ingenting. Nästa ingenting i alla fall.

1 kommentar:

Erika sa...

Jag tycker verkligen om att läsa din blogg Frida, även om det bara är ett halvkasst sustitut för äkta varan. Men kan man inte ses så kan man inte :)