Sidor

fredag 3 juni 2011

Igår hade jag och Danne, efter alldeles för lång tid med alldeles för lite sömn och alldeles för hektiska dagar, bestämt oss för att vi skulle lägga oss jättetididgt. Påväg i säng så ringde söstra mi (som bor i Småland och som jag talar med alldeles för sälllan) och rätt var det var så hade vi surrat bort tre timmar. Sen fick jag för mig att vi kunde möblera om i sovrummet och efter det kunde jag givetvis inte sova. Jag började fundera på bröllopet, människor som jag låter stjäla alldeles för mycket energi av mig och på kolhydrater.

Idag har jag känt mig stressad över allt som jag inte hinner med just nu och det stör mig. Inte att jag inte hinner med allt jag vill, utan att jag stör mig på det.
Så, för att slippa irritera mig, så rev jag och Milo ut lite hyllor och monterade upp lite trådbackar i deras garderob. Det blev väldigt praktiskt då man faktiskt kan se vad de har för kläder i och med att allting inte längre bara ligger i en "tjivvo".

1 kommentar:

life.love.baking sa...

Jag gillar inte såna människor. Såna som stjäl energi alltså.. försökt gallra bort dom och det är faktiskt väldigt skönt!