Sidor

fredag 17 juni 2011

Sitter på jobbet (lugn, jag har kafferast) och avverkar de sista timmarna innan det vankas helg. Som jag har längtat! Vi hade tänkt åka ut på Trundön, men då de lovat regn så sparar vi det tills nästa helg då vi ändå ska vara barnvakt till mammas hund och fira midsommar på hennes stuga. Just me and my boys för lite själaro.

Milo spontanföljde med deras farmor ner till Byske i eftermiddag (där de har stuga) och ska sova där tills imorgon. Jag hoppas på en sovmorgon och sen bär det iväg till Klubbfors för att grilla och prata ihop oss med värdparet inför bröllopet.

Angående att grilla så undrar jag om någon har testat en marinadspruta och om det i såna fall är världens bästa grej?

Förövrigt så är det ett hus till salu ute på Trundön som skulle vara perfekt för oss (enligt mig), men jag är rätt säker på att det skulle vara perfekt för väldigt många andra också (så Danne kan andas ut)...
Varje gång som någonting är till försäljning där så blöder mitt hjärta. Jag hoppas verkligen att vi en dag kommer att flytta dit.

Inga kommentarer: