Sidor

onsdag 15 juni 2011

Idag har jag hittat kläder till barnen!

Det blev vita linneskjortor med farfarskrage, marinblå västar med vita ränder och marinblå byxor i linne/bomullsblandning. Det kändes avslappnat, men ändå fint och lite sådär Emil i Lönnebergigt som både jag och Danne gillar. Dessutom så är det luftigt och svalt, vilket känns som ett måste för en utomhusfest dagtid mitt i sommaren.

Jag har även fått mina skor och min väska som jag har beställt på Tradera (som gemensamt har kostat mig 100 riksdaler + frakt). Skorna är snygga, men lite osköna och väskan är alldeles underbar! En cremevit 50-talshistoria med tillhörande handspegel(orginal dessutom!).

2 kommentarer:

Jennie och Norah sa...

Tantgardin - Det var nåt nytt! :p
Nej men jag kan se mig själv i den klänningen,springandes på en sommaräng som taget från en reklamsnutt,haha!

Bilder på dina fynd,tack! =)

Sandra och Lovis sa...

Ni kommer att vara så fina allihopa! =)

Nja, jag använder som sagt så lite sukrin, så jag tror inte att det påverkar mig, men däremot känner jag ju direkt sug om jag ätit för mkt frukt eller bär! Åt ganska mkt frukt i början, men jag blir så oerhört sugen på mer och går och rotar i kylen resten av kvällen!
Att det ska vara så jävla svårt! Jag hoppas och håller tummarna för att jag ska klara av att äta lchf i sommska försöka "unna" mig några glassundantag, hoppas att det inte är kört sen bara!
Äter du fortfarande strikt?