Sidor

tisdag 7 juni 2011

Jag känner mig konstant trött och det är verkligen jättetråkigt. Jag är så less på att gäspa och hinka kaffe om vartannat och att aldrig känna att jag räcker till, vilket jag egentligen vet att jag gör.

Idag åkte vi ut till mitt barndoms smultronställe Prästviken (på Trundön. Såklart.)tillsammans med mamma/mormor för att mysa vid havet och bränna oss i solen. Underbart energigivande! Efter mina studier så är det vi som köper/bygger ett hus vid havet och så är det med den saken!

Just nu skulle jag gärna sälja huset, hyra en lägenhet och köpa en stuga. Det vore väl något?

1 kommentar:

EvilElin sa...

Jag vill bara bo i lägenhet i resten av mitt liv, men då köpa en stuga där jag kan spendera tid. Har pratat om det mycket på senaste tiden och både jag och Tau är överens att vi skulle spendera mycket mer tid i en stuga om vi bor i lägenhet annars. Plus att det med en stuga inte skulle medfölja samma hysteri att renovera och hålla efter hela tiden...