Sidor

tisdag 27 september 2011

Dagis, dagis, dagis...eller vab, vab, vab kanske man ska säga?

Idag får Milo vara på dagis medan jag och Ruben ligger hemma i feber. Ruben har även tagit över Milos ögoninflammation, han hostar och är allmänt hängig och vill bli buren hela tiden.

Mina stackars små grisapor som utsätts för alla hemska baciller dagarna i ända!

Nu längtar vi tills det blir fredag så att Danne kommer hem. Då ska jag ta igen lite av all sömn jag inte fått p.g.a. feberfrossa och ett barn som inte kan sova p.g.a. allt snor och slem och jag vet inte vad.

2 kommentarer:

Malla sa...

Jag älskar att Nellie är på ett ur&skur dagis, (ujuj man får inte säga sånt här för då händer det!!) för det är INTE många sjukdagar hon haft sen hon började :)

Jennie och Norah sa...

Ja det är verkligen helt sjukt.Inte undra på att man blir psykiskt instabil när man har att göra med a-kassan och all skit som hör därtill.Om man bara kunde välja och vraka bland alla jobb,men det kan man såklart inte.Jag vill verkligen börja plugga!

Hoppas ni blir friska fortast möjligt!Och en magbild kan du väl bjussa på? ;)