Sidor

fredag 16 september 2011

Tusen tack för alla gratulationer! Det känns jättespännande och bra på alla sätt och vis, däremot så känns det lite overkligen att vi kommer att vara 3-barnsföräldrar nästa vår!
Tripp, trapp, trull och så jag, mammagull! (Ja, och Danne då såklart.)
Idag fick jag ett meddelande på mobilen från min BM att jag ska till specmödra på torsdag eftersom att jag fick havandeskapsförgiftning i slutet av graviditeten med Ruben. Jag har ingen som helst aning om vad som kommer att hända där så om någon har varit i samma situation eller känner någon eller känner någon som känner någon som har det så får ni gärna berätta det för mig.

3 kommentarer:

Malla sa...

Jag vet att man inte bara betalar för fikat, men på Waynes tycker jag att de tar för mkt betalt i förhållande till vad man får.

Malla sa...

Jo, dom får behålla några andra kunder än mig :P
Nu är det väl inte så att jag fikar så ofta så dom märker nog ingen skillnad om jag råkar sluta fika där :p
Dom klarar sig säkert bra ändå. Men undra om det blir ngn skillnad nu när vårt gamla jobb flyttar?

life.love.baking sa...

Men GRATTIS!!!! Du/ni jobbar på bra ni ;)
Så himla kul! Kram