Sidor

onsdag 11 januari 2012

Skitapa!

Hemma från besöket hos BM, vilket visade ett förhöjt blodtryck. Visserligen "bara" 158/80 (eller om det är 85?), men det är högt för att vara jag. Hade även en 2:a i protein, vilket inte "får" vara över 0,5 (om jag har förstått det rätt). Fick ta blodprover för att kontrollera lever och njurar och blev beordrad sängläge. Urinprovet är skickat på odling för att utesluta urinvägsinfektion, vilket man tydligen kan ha utan att känna av det. Blä!

Det behöver verkligen inte betyda något, men det kan göra det. Och om det gör det så skriker jag lungorna av mig för jag har verkligen inge lust att ligga till sängs i tio veckor.

5 kommentarer:

Malla sa...

Nä fy farao!
Håller tummarna att du slipper sängläge...:(

Magdalena sa...

Men va tråkigt, jag hoppas du slipper sängläge!

EvilElin sa...

Nej, vad jobbigt!
Hoppas du får ett "positivt" (för dig) svar på odlingen!

EvilElin sa...

Nej, vad jobbigt!
Hoppas du får ett "positivt" (för dig) svar på odlingen!

Jennie och Norah sa...

Men hellre oekonomisk än ett matvrak, aight? =) Själv beställde (läs: beställER) jag skrov med plusmeny, två dressningar, lökringar och chilicheese. ALLT går ner!

Hörrö, nu tar BM och ordnar upp allt detta va? Håller tummarna att du slipper bli sängliggandes!

Ska du på lektion imorgon?
Inte jag. Drar dit på måndag.