Sidor

onsdag 15 december 2010


8 kommentarer:

Jennie och Norah sa...

Jag tycker du ska börja läsa den pronto!Grymt bra och väldigt svår att lägga ifrån sig!

Jag bara älskar att du är sjuk!Bra med uppdatering på din blogg och en massa smaskiga kommentarer på min!Keep up tha sjuka! =)

Jennie och Norah sa...

BRA!
Hoppas att du har tillfrisknat innan dess iaf :p

Emmeli sa...

Så söta!:)

Lucas tog också napp i direkt men i Januari fick han blåsor i mun och hals,så då slutade han med napp.Riktigt skönt egentligen.Nu har han en lila elefant som han måste ha när han ska sova.:)
Jag hoppas därimot verkligen att Liam snart vill ta nappen,så att mamman slipper agera levade napp.:)

Som du säger.Jag/vi orkar inte ta fighten än,och jag vet att det kommer att fixa sig förr eller senare.
Men det är det som är skillnaden mellan Lucas och Liam.Lucas började sova hela nätter när han var 3,5månad och har alltid sovit i egen säng.Det är så coolt att se hur olika dom egentligen är.:)

Jag har kvar Lucas på dagis.Dels för att han tycker det är roligt att vara där och dels för att jag gärna vill vara garanterad en plats där när jag börjar om att jobba.Och eftersom min sambo är borta och jobbar rätt ofta kan det vara skönt att få vila upp sig några timmar.:)Men han kanske är på dagis i snitt 2ggr i veckan.Så det är som du säger.Det är gode jävla mycket pengar för ingenting egentligen.
Vi betalar 1144kr i månaden..Så dom pengarna skulle man ju egentligen kunna lägga på nått annat..
Så du brukar också vara på familjenshus.Jag med!Men jag tror inte jag sett dig någongång?
Vi kanske skulle ha träffats där någongång?

Malla sa...

jag vet inte vad jag ska ha på mig. det jag testade igår vart ju...sådär :P

Malla sa...

Jädra vilken snygg klänning! Om du törs låna ut den till mig så provar jag gärna! :)

Malla sa...

du får gärna komma förbi! men jag jobbar till ca 14, på furunäset så annars kan jag komma förbi om du är hemma då?

Malla sa...

yes, jag är hemma direkt efter jobbet, ska bara roa mig med att packa lite så det är bara att dyka upp! :)

Emmeli sa...

Det lät som en väldigt jobbig vinter.Sen tror jag mycket på att allt har sin tid.Men som du säger,tänderna far ju väldigt illa av tutte.Men det brukar ju gå till sig ett tag efter att dom slutat.:)

Men jag är som sagt väldigt glad att det blev väldigt enkelt för Lucas att sluta med tutten.Eller enkelt och enkelt.Han sov och åt ju nästan ingenting på en vecka,så ont hade han nog i munnen.Men vi slipper ta fighten nu.

Därimot så har vi börjat lite smått med pott träning.Och det går väl lite si så där.Men det
kommer.:)
Alla barn är ju iallafall "rumsrena" när dom är 10.:)

Jaha!Är det bra i Rosvik?Jag har själv varit någongång på furulund eller var det nu heter.:)
Jag menar det!Det är ju nästan exakt samma åldrar på båda pojkarna.
Mig passar det alla dagar nästa vecka.Jag har inte hunnit boka in någon annat.:)