Sidor

torsdag 16 december 2010

Jag har varit isolerad hemma i dagarna tre. Jag har inte ens gått ut för att hämta posten, men idag då jag har mucho importante saker på agendan så snöar det så hemskt att jag befarar att någon kommer att få komma och dra upp mig, pojkarna och bilen ur något dike. Å ena sidan slipper jag uppleva vansinneskylan som har varit och det kanske väger upp? Å andra sidan så kan man gå utan mössa då det är minus 20000 grader, men det kan man inte gärna göra då det nästan är snöstorm. I all fall inte om man har mina öroninflammationsöron.

Först ska jag göra något som man skulle kunna säga är det första steget för en relativt stor förändring i mitt liv. Mer än så törs jag inte skriva. Sen ska vi lämna Ruben hos Lisbeth (styvfarmor) som är världens snällaste och ska barnvakta Ruben medan jag åker med Milo till läkaren för att ta lite prover på honom. Sen ska jag leverera en klänning till Malla och sen, när Danne har slutat jobba, borde jag antingen träna eller åtminstone ge mig ut på en promenad. Skulle gissa att det blir det sistnämnda då jag fortfarande har lite ont i halsen.

1 kommentar:

Emmeli sa...

Nu blev jag ju nyfiken på vad du ska göra.:)
Och jag skulle också ha behövt ta en promenad idag.Men jag funderar på att gå till dagis.:)Synd bara att det är mulet.Och träna,bara att du påmånde mig.Jag måste fixa träningskort!

Bra idé att kasta blöjorna!Kanske man ska testa.Här hemma är Lucas oftast utan blöja.Och påminner man honom bara om att han ska pia så brukar det gå bra.Men det är när vi ska bort eller när han är på dagis han har blöja.Men det börjar bli läge att träna mer stenhårt på blöjan!
Han har bajsat en gång på pottan.Men då blev han nästan lite rädd för det som låg där nere.Fast vi klappade händerna och sa att han var duktig.

Så du är får Rosvik.Spännande!Där var jag grymt mycket när jag var kanske 13-14.Killar,du vet.:)Då måste jag ju få fråga hur gammal du är och vad du heter med än Frida?:)
(Jag är så förbannat nyfiken av mig!)

På Måndag passar oss alldeles utmärkt.Vilken tid ska vi säga?:)