Sidor

tisdag 14 december 2010

Jag har aldrig tyckt att Piteå har varit en bra stad. Rent generellt så tycker jag att det är en dålig mentalitet här och då syftar jag främst på att många är väldigt insnöade och att småsintheten är utöver allting jag någonsin har upplevt. Dålig luft är det dessutom också och jag tror inte att det beror på Kappa.

Helst skulle jag vilja flytta, men det krävs två för att dansa tango och Danne har inget som helst intresse att flytta någon annanstans än till Hemmingsmark. Och det är bland de sista ställena jag skulle vilja bo på. Helst skulle jag flytta Trundön, men till Biarritz går också bra (Och ja, man kan bo där trots att det är vinter! Och för alla obildade människor så ligger det i Frankrike och är Europas bästa surfstad). Någon annan kuststad någonstans i världen skulle också gå bra. Jag behöver hav.

Kan någon fixa det till mig?
Tack på förhand i såna fall!

3 kommentarer:

Malla sa...

Jag tycker rätt bra om Piteå men det är nog för att jag kommer från Kalix.

Jennie och Norah sa...

Å fyyyyyyyy tusan.Min största mardröm (har väl gjort det ett X antal gånger men inte lika farligt)!Då syftar jag på kommentaren du skrev om det som hände på begravningen.Men jag skrattade lite åt dig också.Sorry :)

Ja orka baka lixom.Men lite måste man väl anstränga sig så jag kastade in smethelvetet i ugnen i 10 minuter ;) Gott så inni helvete!

Emmeli sa...

Då var han ju inte alls stor.:)Fast Lucas var bara 47 cm lång när han kom,så det blir nog inte heller någon jättelång kille.Medans lillebror Liam var 50 cm lång.Kanske lillebror blir större än storebror?:)

Ja,nu när man har två barn så inser man hur "enkelt" det måste ha varit att bara ha ett barn.Man måste ju ha fått sova typ hur mycket man ville!:)Men inte nu för att jag är död,men det skulle vara härligt att få sova en hel natt utan att vakna en enda gång.Men det kommer!:)

Visst är din älsta lika gammal som min äldsta?Sover han middag?

Äter din minsta på nätterna?