Sidor

onsdag 29 december 2010

Bortsett från att Milo har börjat säga att han har ont i magen och att alla webbtidningar varnar om Galna kräksjukan så är all good...

Kusinerna Melvin och Moa är här idag och leker. Det är lätt att ha fyra barn! Melvin och Milo trängs i en fåtölj och kikar på film (det får man göra då det är så kallt att man måste hålla sig inne!), Ruben leker med Nilza (deras hund) och Moa sover middag ute i vagnen.

Daniel är, som kanske bekant för många av er, från Hemmingsmark och som alla andra som kommer därifrån så anser han det vara paradiset på jorden. Han vill ingenting hellre än att flytta dit. Det vill däremot inte jag. Och Melvin gav mig idag ett nytt argument till varför vi inte ska göra det: "Ja, men om vi bor där och ni bor där så är det ju två Mariospel så nära varandra och det är ju onödigt." Word!

Däremot vill jag hemskt gärna flytta härifrån. Jag vill bo på landet där jag kan ha höns och få vara ifred mellan varven!

Inga kommentarer: