Sidor

lördag 19 november 2011

Baka liten kaka

Idag var det min dag att ha sovmorgon och självklart kom skitungarna in och väckte mig innan åtta. Jag kunde inte somna om, men jag låg och läste lite innan jag steg upp och det var skönt det också.

Nu ska jag koka sylt så att vi blir av med lite bär från frysen och sen så kan vi förhoppningsvis börja att baka inför advent. Vi kommer att baka bagels, lussekatter, nå småkakor och lite LCHF-vänliga grejer. Sen så blir det givetvis knäck också, men det får vänta eftersom att jag ÄLSKAR knäck och det är som bekant mycket lättare att inte äta saker om de inte finns i närheten.

1 kommentar:

Malla sa...

Jag vet att det finns "folk" som irriterar sig. Det är inget jag tror. Anledningen till att jag frågade dig var för att du bara för ett par veckor sedan skrev att du ibland läser bloggar du irriterar dig på och sen hatade jag cupcapes så jag tänkte att jag kanske är en av de där irritationsmomenten.
Men i alla fall, jag vet att det finns några som stör sig och jag förstår verkligen inte varför de inte läser aftonbladet istället :)