Sidor

måndag 14 november 2011

Jag är konstant hungrig och sugen!

Det har barkat, mina damer och herrar. Jag går omkring och är hungrig och sugen precis hela tiden. Och tro inte att det kommer smygande utan det kommer som en jävla smäll i nyllet. SLAP!
Även om jag vet att det var precis likadant under mitten av graviditeterna med Milo och Ruben också så är det störigt. Jag ger oftast med mig eftersom att jag är sämst på att vara hungrig, trots att jag vet att jag inte behöver det för energins skull.

Igår tog jag och Milo en spontantripp till IKEA då jag "behövde" en grej. Det är förövrigt dumt att man behöver köra 17 mil (enkel väg) för att man kommer på att man behöver något.

Anyways, innan vi åkte så åt vi scones som Danne hade bakat, då vi kommit dit så fikade jag en superäcklig jordgubbscheesecake, väl hemma igen bjöd Dannes pappa på MAX där jag åt ett orginalmål utan bröd, på kvällen dukade vi upp med digestive, smör, ost och mandarinmarmelad som vi köpte då vi var i Italien. Mazel-jävla-tov för det!

Mitt sug började efter att jag envisades med att baka pepparkakscupcakes i förra veckan. Note to self blir då alltså att jag aldrig någonsin ska baka någonting igen.

1 kommentar:

Sandra och Lovis sa...

Åh.. tro mig, I wish! Men jag "måste" operera ögonen/synfelet först och tatuera Melkers namn, SEN kanske! ;)