Sidor

lördag 19 november 2011

Slapp dag

Det var länge sen jag var så ineffektiv som idag. Det enda jag har gjort sen jag steg upp är att koka sylt (vilket tog typ 20 min totalt + diskning) och baka bagels och gjort en lussekattsdeg som nu står på jäsning.

Imorgon hade jag tänkt mig iväg till kyrkmarkaden i Öjebyn en sväng och putsa fönstrena som man knappt ser ut genom längre. I varje fall de i köket och vardagsrummet, de i sovrummen får nog vara. Där är vi ju ändå bara då det är mörkt så det kan faktiskt kvitta.

Nästa helg är det som bekant 1:a advent och jag hoppas verkligen att det har hunnit frysa på och kommit lite snö tills dess. Adventsstakar och barmark rimmar katastrofalt dåligt tycker jag.

1 kommentar:

Erika sa...

Jag tycker faktiskt att det är ok att vara ineffektiv ibland, då märks det så mycket mer de gånger man är effektiv ;).

Tusen tack för dina fina ord om min resa från körkortsbilden tills idag :).