Sidor

torsdag 17 november 2011

Planering är a och o

Idag har jag beställt ett nytt körkort så att jag har rätt efternamn på det. Däremot så tog jag samma bild som jag hade på det förra körkortet, trots att jag ser ut som en fet hamster på det. Det tog jag då jag var höggravid med Ruben och det ser verkligen ut som att jag har hamstrat på mig 15 äpplen och lite nötter.

I vilket fall som helst så är jag betydligt fulare nu. Det känns tråkigt - speciellt med tanke på att det är en underdrift. Jag är pluffsig och ful och håret ser ut som jävla skit. Därför planerar jag att tappa bort mitt körkort och beställa ett nytt då jag blir smal igen.

4 kommentarer:

Erika sa...

Frida, tro mig ditt körkort kan inte vara så mycket värre än mitt. Jag ser ut som om jag går på en kortisonkur utan dess like. Har t o m hänt att de tvivlar på att det är jag ha ha. Ska sätta ut en bild på bloggen :).

life.love.baking sa...

Ja men jag tycker de va en jäkligt bra idé, att tappa bort det alltså. Själv ser jag ut som en liten flicksnärta på mitt körkort.. Det är ju säkert 4 år sen jag tog de så! Usch va man åldras fort. NU ska jag sluta snattra. Se ya! ps. du är säkert skirnsygg på ditt kort! ;)

EvilElin sa...

Jag går hos hon i stan som alla tycker är så sur. Jag tycker dock att hon är fantastisk och inte det minsta sur eller otrevlig. Tvärt om faktiskt. Hon är enormt trevlig, förstående och "mjuk". Hon är dock ganska ärlig, men jag tycker bara att det är bra! Exempelvis har jag hört att hon kommenterar om man går upp för mycket i vikt under graviditeten, men jag tycke inte att det är nåt att bli sur över, utan det är ju sant att det inte är så bra att göra det!

EvilElin sa...

Ojj, glömde säga tack också :)